Nyílászáró linkek
Nyílászárók, ablakok

Nyílászáró linkek



A YouTube hirdetés olyan reklámozási forma, amiben még bőven van potenciál!

Szponzorált tartalom

 Amikor egy vállalkozás elhatározza, hogy reklámozza magát (ez teljesen természetes egy adott pont után), akkor arra már az internetnek hála nemcsak az olyan hagyományos csatornák állnak rendelkezésre, mint a plakát, a szórólap vagy éppen a jóval drágább újsághirdetések, hanem akár az olyan innovatív megoldások is, mint a YouTube hirdetés. Mindenki ismeri a YouTube-ot. Az oldal, a szolgáltatás 2006-os indulása óta sokmilliárnyi videót néztek már meg ott az emberek. Amire pedig ennyi szem irányul, az bizony a hirdetők számára sem lesz érdektelen. A YouTube hirdetés többféle alakot is ölthet. Az egyik legszimplább megoldás az, ha szöveges hirdetés vagy képes banner jelenik meg egy adott YouTube-videó mellett. Aztán ugyanez megjelenhet a videó közben is, a videó alsó sávjában. Sőt, a legújabb YouTube hirdetés már a megnézendő videó előtt megjelenik a netező előtt - egy másik videó formájában! Ám hogy ne zavarja meg mindez túlságosan a nézőt, a reklámvideó pár másodperc után továbbnyomható. Ha a reklámot készítő cég érdekes videót rak le az asztalra, akkor a netező meg fogja nézni azt a fél percet. Ahhoz képest, hogy a Google a YouTube megvétele után évekig nem tudta, hogyan csináljon pénzt az videomegosztóból, mára elég szépen összeállt minden.



2016. 08. 29. 20:37        Szerző:

««« vissza

Szólj hozzá!
Név
 
E-mail
 
Honlap
 

 
Mi Magyarország fővárosa?
 

2010 © Partnerek

Az oldalt készítette: H-Well KFt & Hwellkft.hu Stúdió hwell